Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016

Πάθος, έλξη, όχι όμως έρωτας



Είμαι πια πεπεισμένος. Την επιλογή στον έρωτα την έχουν οι γυναίκες. Αυτές σε επιλέγουν πρώτα πριν καν τις σκεφτείς ερωτικά . Πολλές φορές πριν καν τις δεις. Έχουν τον τρόπο τους. Social media, σχόλια από φίλες τους.











Οπότε μην αυταπατάσαι αμαρτωλόφατσα. Το κορίτσι, που νομίζεις ότι έριξες, σου δίνει τη ψευδαίσθηση ότι τα κατάφερες. Ήταν όμως αυτή που με το δικό της τρόπο, με ένα άγγιγμα, ένα ωραίο λόγο, ένα όμορφο χαμόγελο σου έδωσε το ΟΚ να προχωρήσεις.
Οπότε λίγο αν τσίμπησες κι εσύ πιθανό να γίνει κάτι μεταξύ σας.

Αυτό το Δεκέμβρη του 15 τον πέρασα σε μια εγκεφαλική ευφορία με μια κοπέλα. Μου είχε λείψει το να με ποθούν, να με θέλουν, να είμαι το αντικείμενο της ηδονής τους. Ίσως να μη το είχα ζήσει και ποτέ τόσο έντονα να με θέλει έτσι κάποια. Τόσο άμεσα, τόσο πολύ.

Και τι κατάλαβα;

Κατάλαβα ότι παρά τον αρχικό ενθουσιασμό μου, δε μπόρεσα να αντεπεξέλθω στο βαθύ συναίσθημα που ένιωθε η κοπέλα. Μου άρεσε, δε λέω. Με κολάκεψε, δε λέω. Με καύλωσε, δε λέω. Ακόμη και τα φιλιά της ήταν τόσο βουτηγμένα στο πάθος που δεκαετίες έχω γευτώ τόσο καυτά χείλη. Και όλα ήταν τέλεια. Αλλά. Αυτό το αλλά πάλι.

Αλλά δυστυχώς  ένιωθε δυσανάλογα πολλά σε σχέση με εμένα. Κι εγώ κάποιες στιγμές ένιωθα ότι αυτό το λάθος που  ένιωθα τόσο σωστό ήταν απλά σωματική έλξη. Μαγνητικές δυνάμεις μας τράβηξαν κοντά. Και τελικά όπως εκρηκτικά συναντηθήκαμε και ήρθαμε πιο κοντά, έτσι και απομακρυνθήκαμε.

Είπε, έγραψε, ανέλυσε, ξαναείπε, με έβρισε, με είπε διάφορα σε σχέση με τους υπόλοιπους που έχει γνωρίσει στη ζωή της. Βασικά τα είπε να ξεθυμάνει. Δε τη παρεξηγώ.

Δεν άλλαξε όμως κάτι. Ίσως το ότι άρχισε τα επίθετα και τις συγκρίσεις με ξένισε λίγο περισσότερο για το χαρακτήρα της. Έβγαζε μια εκδικητικότητα, μια προσπάθεια να με μειώσει που αλλοίωνε την καλή μου άποψη.
Δε βαριέσαι, ας είναι.


Το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν έκανα το λάθος να συνεχίσω κάτι που δε νιώθω και να καταλήξω να  κοροϊδεύω το κορίτσι απλά για να ικανοποιώ το εγώ μου και να έχω ένα ωραίο κρεβάτι που και πού όταν το επέτρεπαν οι συνθήκες.

Να κάνω δηλαδή ακριβώς ότι κορόιδευα καιρό...




4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο!
    Ειναι ιδιαιτερα συγκινητικο να βλεπεις να ξεδιπλωνονται μεσα απο τις λεξεις αντρικα συναισθηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνει αλλά να που και το ανδρικό φύλλο εκφράζει τέτοια συναισθήματα...! :-)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για την απαντηση!
      Ειναι σπανιο να διαβαζουμε αντρικες αγαπες!
      Γραφε

      Διαγραφή
    3. On my way Tina.... Ήδη ζώ νέες εμπειρίες ... υλικό για το αμαρτιολόγιο... :-)

      Διαγραφή