Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2015

Χωρίζει μα φορά τη βέρα του. Ασυμβίβαστο

Πως γίνεται να χωρίζει κάποιος, να έχει μαζέψει και να έχει φύγει από το σπίτι του και να φορά ακόμη τη βέρα του? Πως? Προφανώς δε γίνεται. Δε βρίσκω μια λογική εξήγηση σε αυτό.

Ένα πουλάκι μου το τιτίβισε, ότι δεν την έχει βγάλει. Και? Γιατί την κρατάει? Υποτίθεται η βέρα είναι σύμβολο δέσμευσης. Δεν έχει αποδεσμευτεί? Δεν έχει φύγει στο νου του από τη γυναίκα του?

Ο λόγος για τον καρδιοκατακτητή του δικού μου εγκεφαλικού αμόρε. Που οκ, εμένα δε μου πέφτει λόγος αλλά κρίμα δεν είναι να φάει ακόμη μια φρίκη η κοπέλα όταν τελικά γυρίσει σπίτι του πάλι και την αφήσει σύξυλη?

Μυστήρια πράγματα συμβαίνουν. Όπως μυστήριο αποτελεί και το γεγονός ότι Σαββατόβραδο στις 11 όταν ο δρόμος μου ο ανηφορικός με οδήγησε προς το σπίτι της, είδα ότι το αμάξι της ήταν εκεί, στο σπίτι της. Το γεγονός ότι έχει συγκάτοικο αφήνει να εννοηθεί ότι δε τον έφερε εκεί και μάλλον δε συναντήθηκε μαζί του κάπου έξω. Εκτός αν τη φόρτωσε στη μηχανή? Θεέ μου ελπίζω να της πήρε έστω κράνος. Τι να πω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου