Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Η γη να με καταπιεί

Μα πόση, μα πόση ατυχία μπορεί να σε δέρνει;

Να μη βγαίνεις ποτέ με αυτόν που θες, το αμόρε στη δικιά μου περίπτωση, και τελικά όταν βγεις έξω μαζί με έναν ακόμη συνάδελφο να κυριαρχεί ως θέμα συζήτησης ο αντίζηλος σου. Ο αντίζηλος για τον οποίο λιώνει ακόμη και παρότι είναι θυμωμένη που την ξανα-άφησε στα κρύα του λουτρού γυρνώντας στη γυναίκα του, τον λυπάται,  τον σκέφτεται και κυριαρχεί της προσοχής και σκέψης της.

Και τελικά με αφορμή μια μαλακία και μισή, ένα μήνυμα στο κινητό από ένα συνάδελφο που ανακοίνωνε ότι ο "αντίζηλος" μνηστήρας κατέθεσε τελικά αίτηση μετάθεσης σε άλλο πόστο στην άλλη άκρη της Αττικής, να γίνεται χαμός και να κρεμά τα μούτρα της για το ότι ενημερώθηκα εγώ και όχι αυτή.
Κι εγώ, πόσο βλάκας είμαι και πόσο ηλίθιος. Της δείχνω φόρα παρτίδα τη συνομιλία. Όταν είσαι αφελής αυτά παθαίνεις. Και βλέπει τέλος πάντων ότι στη συνομιλία είναι 3 άλλα άτομα του γραφείου αλλά όχι η ίδια μέσα.

Η γη να με καταπιεί μόλις μου είπε "α, αυτό είναι το γκρούπ που κουτσομπολεύετε τη ζωή μου, εμένα και εκείνον, ε?".
Προσπάθησα να της εξηγήσω αλλά ήταν αργά. Ούτε να μιλήσω δε με άφησε. Μετά από ένα λεπτό σιγής και αμηχανίας σήκωσε το χέρι και ζήτησε το λογαριασμό.

Η γη να με καταπιεί όμως. Πόσο άσχημα αισθάνθηκα δε λέγεται. Τώρα θα μου πεις, όταν σχηματίστηκε το γκρουπ γιατί δε βγήκες και αντίθετα το χρησιμοποίησες και σχολίαζες; Ποτέ όμως δεν ειπώθηκε κάτι αρνητικό για εκείνη από κανέναν. Εκείνος είχε γίνει βραχνάς στην εταιρία.


Η γη να με καταπιεί... τι ντροπή και τι αμηχανία.

Μακάρι...
Μακάρι να μην ήξερα τίποτα. Μακάρι να ζούσα στο κόσμο του καρνέισον. Μακάρι να μη μου κλαιγόταν το αμόρε κάθε φορά που την χώριζε, της έλεγε ότι δε μπορούσαν να συνεχίσουν την ιστορία  τους μόνο και μόνο για να το αναιρέσει μια βδομάδα μετά. Μακάρι να μη με είχε ανακατέψει και να μη μου εκμυστηρεύεται τα της ερωτικής της ζωής. Μακάρι να μη με ένοιαζε και να μην με αγχώνει το θέμα. Μακάρι να μην ένιωθα έτσι για εκείνη. Μακάρι να μην ένιωθα τίποτα βασικά. Να ήμουν απλά ένας αναίσθητος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου